You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - החתמה משמעותית בהפועל פתח תקווה

נוער - החתמה משמעותית בהפועל פתח תקווה

העולה החדשה לליגה הבכירה החתימה על חוזה לשתי עונות את אחד מהשחקנים המשמעותיים ביותר שלה בעונה האחרונה ובמחוז הדרומי של הליגה הלאומית

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום וידאו: מדיה הפועל פ"ת 

קבוצת הנוער של הפועל פ"ת זכתה לפני למעלה מחודש וחצי באליפות לאומית דרום - הישג שמחזיר למועדון הוותיק ממלאבס ייצוג בליגת העל לנוער אחרי 6 עונות. בהפועל פ"ת לא שוקטים על השמרים ועמלים על חיזוק השורות במטרה שהקבוצה תצליח להשתלב בהצלחה בליגת העל. אחרי שבחודש האחרון הודעות על החתמות נגעו במצטרפים חדשים ובהם צמד שחקני הגנה: הבלם יניר זייגרמן (2006) - שמגיע ממ.ס אשדוד והמגן הימני אילי שונשיין (2007) - שמגיע מהפועל רמת השרון, היום מגיעה לה הודעה על החתמת שחקן הבית הכי שורשי בקבוצה - החלוץ עמית אוחנה, שחתם על חוזה לשתי עונות.

עמית אוחנה, יליד 2006, משחק בהפועל פ"ת עוד מבית הספר לכדורגל ועבר את כל קבוצות הגיל השונות. לאורך העונות היה הכובש המצטיין של הקבוצות בהן שיחק, בעונה שקדמה לאחרונה כבש 33 שערי ליגה במדי קבוצת נערים א' והיה למלך שערי ארצית דרום, בעונה האחרונה כבש 17 שערים והיה למלך שערי קבוצתו וסגן מלך שערי הליגה.

אחרי שהצטיין בליגות המשנה בצורה מרשימה ומעוררת כבוד, כעת מצפה לעמית אוחנה אתגר גדול - להצטיין גם בליגת העל לנוער. ללא ספק מדובר בשחקן מוכשר ומסקרן, ששווה מעקב. בתקציר הוידאו שמתחת לפסקה זו ניתן לראות שער שכבש העונה במשחק הניצחון 0:4 על בית"ר ירושלים. שחקנים נוספים שכבשו באותו משחק לפי סדר השערים: יהונתן חסון וצמד שערים שכבש מקסים בבקו.


די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

חדש באתר

דעה: קבוצות נוער אמורות להיות חלון ראווה של תוצרת מחלקת הנוער. השקעה כספית נכבדת בשחקני חיזוק עושה עוול לשחקנים ותיקים ב...